Het grote Kiwi avontuur

Working hostel antics in Innisfail

De eerste indrukken van het werkhostel 'walkabout backpackers resort'. Ik kwam samen met twee vrienden aan op donderdagavond. De meeste werken maar 4 dagen en dus wordt er donderdag, vrijdag en zaterdag gefeest in het hostel met een hoop drank en je ziet ook wat pilletjes rondgaan.

Qua werk betreft is het erg moeilijk een streep te trekken. De meeste mensen werken 4 dagen. Een aantal meer, een aantal minder. Sommige kerels wachten minder dan een week, anderen moeten veel langer wachten. Ik krijg sterk de indruk dat het een beetje ligt aan hoe graag de eigenaar van het hostel je mag. Meiden schijnen veel langer te moeten wachten op werk, omdat er gewoonweg minder werk is voor ze. Het werk wat het meeste voorhanden is heet 'banana humping'. Waar trossen van 40-70kg(!) op de schouders naar trailers gebracht moeten worden. Zwaar werk...

Ik hoop zelf niet langer te hoeven wachten dan een week. Ik zal jullie op de hoogte houden. Tot nu toe heb ik 1 dag los ergens kunnen werken. Op een paardenracebaan stallen uitmesten.

In Innisfail is er weinig te doen. Denk aan een dorp in het midwesten van de VS uit de 50's. Maar dan wel met een mac Donald.

Mensen in hostel zijn gelukkig wel allemaal erg aardig.



Reacties

Reacties

Mama

Hmmm! Dit verhaaltje wekt bij mij de indruk dat je niet zo heel lang in Innisfail zult blijven.
probeer iig je rug niet te breken met die zware trossen.
Liefs van mama.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!