Het grote Kiwi avontuur

Airlie adventures en Innisfail

Airlie Beach was geweldig! Ik heb me er echt goed vermaakt. Ik ben er nog een stel tegen gekomen waarmee ik, samen met Rachel, veel mee ben omgegaan. Veel gebruik gemaakt van de openbare BBQs op het strand en vaak mee uit geweest. Op de laatste dag zijn Rachel en ik uitgenodigd voor en zeilrace de elke woensdag hier plaatsvindt tussen de locals. Een super ervaring om in deze omgeving hier aan mee te mogen doen. Dat was de laatste dag alweer van Airlie en met een zwaar hart heb ik vaarwel gezegd. zowel aan Airlie als Rachel. Die gaat namelijk naar magnetic island om op een paardenranch te werken. Beetje paarden rijden tussen de koalas en kangaroes.

Op moment van schrijven zit ik in de greyhound bus opweg naar Innesfail. Richting een werkhostel. En in ben (zoals gewoonlijk) zenuwachtig. Want, je hoort veel verhalen over hostels de je eindeloos beloven dat er werk is dat werkelijk niet bestaat, boeren die je uitbuiten, niet of te weinig betaald krijgen, etc. Wat helpt is dat ik samen reis met een ander Brits stel die in hetzelfde schuitje zitten. Ze hadden bovendien ook van mensen zelf gehoord dat het allemaal wel redelijk is daar... We zullen zien! Wat fruitpluk werk zou een goed inkomen betekenen en een kans op een tweede jaar hier in Australië, mocht ik dat ooit willen.

Er zijn vage plannen voor na het bananenwerk zoals een aantal trip doen aan de oostkust, een auto kopen en vervolgens naar het westen rijden. Maar goed. Eerst de bananen overleven!

Tot het volgende verhaal

Reacties

Reacties

Sanne

Paardrijden tussen de koala's en kangoeroes... Where can I sign up?

Bob

Geweldig Joep! Bedankt voor het leuke verhaa, wat een avonturen weer. En wat prachtig om zo lekker van dag tot dag te leven. Hopelijk gaat het goed bij het hostel straks. Succes!

Mama

Het lukt je vast wel om een paar banaantjes te plukken. Ben benieuwder naar de avonturen die je daar in de omgeving zult gaan beleven. Enne..... een tweede jaar Australië : dacht het niet.
anders kom ik je persoonlijk halen.????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!