Het grote Kiwi avontuur

Levendig Sydney

Vivid Sydney is een groot 18-daags licht festival dat elk jaar wordt georganiseerd hier in Sydney. Alle grote gebouwen in Sydney krijgen een kleurtje met felle kleur lampen en sommige krijgen zelfs een animatie erop geprojecteerd! Zo heeft het customs house een projectie met allerlei effecten waardoor het lijkt alsof er water uit de ramen stroomt en het gebouw overwoekerd wordt met planten ed. Het opera house wordt natuurlijk ook niet overgeslagen.

Bij weer een ander punt kun je de kleuren bepalen van een aantal grote gebouwen dichtbij een van de havens! Erg leuk allemaal

Mij is verteld dat dit vooral wordt gedaan om mensen hun huizen uit te krijgen om zich te vergapen aan al het spektakel, en ondertussen geld uit te geven in restaurants, barren en eetkraampjes.

Het levert vooral mooie plaatjes op. Had ik toch mijn statief mee moeten nemen voor de foto's...

Bob

Eerste!

Gaaf Joep, die video op FB was mooi. Vet dat je tijdens dit festival in Sydney bent!

Ed Grob

Mooi zo'n licht spektakel. Veel fun.

mama

Wat moet dat een prachtig gezicht zijn als je er zo'n beetje midden in staat. Was er ook nog een soort begeleiding op muziek?
Naast al dat harde werken, kun je dus ook nog wel een beetje genieten. ;-)

Andrea

Dat is mooi!