Het grote Kiwi avontuur

Sydney eye tower en Blue mountains

Vorige week heb ik de Sydney eye Tower kunnen bezoeken. Het hoogste gebouw van Sydney en tevens van de rest van Australie. Vanuit de toren heb je een prachtig overzicht over de vele havens, parken en alle andere hoge gebouwen. Het weer werkte ook mooi, want je kon lekker ver kijken.

Die week ben ik ook samen met een Koreaans reismaatje uit Thailand (Yoobin) naar de blue mountains geweest. Prachtige vergezichten van oa de “three sisters” en een antal watervallen. Een hele andere wereld dan Sydney weer. Hoewel deze bergreeks wel erg toeristisch is. Busladingen met toeristen die een minuutje krijgen om een paar foto’s te maken om vervolgens weer naar de volgende bestemming te worden verkast.

Samen met Yoobin een eindje gelopen op een van de vele hikes die je daar kunt doen en was zeker de moeite waard! Helaas was de dag al snel voorbij en ik moest weer terugkeren naar hartje Sydney omdat ik die avond weer ober moest spelen in het Italiaanse restaurant. Dat werk is overigens een stuk leuker dan in de winkel staan! Tijd gaat een stuk sneller, de fooien zijn best goed en aan het einde van de avond krijg ik altijd een van de beste pizza’s van Sydney maar naar huis :-D. Goed voedsel is happiness!

Check ook de foto’s!!

Marsha

Cool verhaal weer Joep. Ben blij dat je eindelijk een leuk baantje hebt dat ook wat beter verdiend plus nog een lekkere pizza bonus erbij. Mamma mia!

Ga nu kijken naar de pics...

Xx Mars

mama

Jammer dat je niet zo'n lekkere pizza op kunt sturen , ;-)