Het grote Kiwi avontuur

Meer werk!

Hoihoi,

Kleine update! Via Seek.com.au heb ik nu ook een baantje als ober kunnen bemachtigen hier in Sydney. In een heel leuk Italiaans restaurant. Nu met dit baantje blijf ik nu dus echt even hangen hier. Ik heb een hekel aan grote steden, maar er komt geld binnen en heb ook een gedeelde kamer weten te bemachtigen wat iets rustiger slaapt dan een grote slaapzaal in een hostel!

Mijn plan is om hier te blijven werken tot Augustus. Vanaf begin Augustus hoop ik een auto te kunnen kopen en dan lekker met de auto richting de zon te gaan aan de East coast van Australie! Even een maandje of twee weer lekker reizen en dan voor de ervaring op een boerderij fruit plukken. Althans, dat is de planning. Eventjes doorbuffelen qua werk, maar gaat de goede kant op nu (eindelijk)!

Vandaag heb ik afgesproken met een vriend die ik heb ontmoet in Thailand! Hij reist ook door Australie en was nu even in Sydney. Hij heeft al wat ervaringen op boerderijen en wie weet kunnen we in September samen werken!

Deze week een aantal vrije dagen en ik ga de blue mountains bewandelen en naar de top van Sydney tower deze week. Met een beetje mazzel volgt er deze maand nog een update met wat foto's :-)

Groetjes uit Sydney!

Reacties

Reacties

Bob

Geweldig Joep, dit klinkt als een droomplan. I envy you.

Benieuwd wat voor auto je koopt! ;-)

mama

Haha, eindelijk is bob me een keer voor!????
leuk dat je iemand treft die je kent vanuit thailand.
is het een thai? Welke nationaliteit?
ik hoor van iedereen die in Australië is geweest, dat de blue mountains prachtig zijn, dus heel veel plezier daar.
pap en ik gaan woensdag naar valencia. Geen wereldreis, maar wel lekker even weg.
liefs van mama.????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!