Het grote Kiwi avontuur

WERK!

Mei alweer! Tijd vliegt. Ongelooflijk dat ik alweer vanaf halverwege januari aan het reizen ben. 3,5 Maanden of 105 dagen ben ik onderweg. Voelt eigenlijk als veel langer. Misschien omdat ik nu even in Sydney blijf, want...

Ik heb werk! ik mocht dus blijven na de trial. Bij gebrek aan beter zeg maar. Anyways, ik heb in ieder geval een baantje bij die kledingzaaken is op oproepbasis. Ze kunnen me er dus op elk moment uit knikkeren, aan de andere kant kan ik zelf ook op elk moment vertrekken. Het reizen is nu even op een laag pitje te komen staan, omdat ik nu weer even moet gaan sparen. Ik krijg iets van 17AUD/uur. Klinkt als veel, maar is in werkelijkheid minimumloon hier en ik kan net een beetje van sparen. Het belangrijke is dat er weer geld binnenkomt in plaats van weg vliegt! Ik heb vandaag mijn eerste loon mogen ontvangen en dat geeft toch wel even een fijn gevoel.

Op mijn vrije dagen probeer ik dan wat rondom Sydney te zien. Vandaag heb ik ook een vrije dag (deze week werk ik 6 dagen), helaas is het weer slecht vandaag… Dan maar even hangen in de bieb om iedereen weer een update te geven.

Ik moet heel eerlijk zijn in het feit dat het moeilijk was tijdens het werk zoeken. Ik ging van drie maanden met pure lol naar derealiteit dat er hier ook gewerkt moet worden. Met het koude wordende weer en weinig zon voelde het even niet meer als reizen aan. Nu geld verdienen zodat ik straks weer kan gaan doen wat ik echt wil; meer reizen! Zeilen rond whitsunday island, duiken op great barrier reef en waarschijnlijk ook nog een keertje werken op en farm, voor de ervaring zeg maar. Genoeg in de planning :-)

Groetjes uit een heel groot en druk Sydney!

Joep

Reacties

Reacties

mama

Ha joep,
fijn dat je werk hebt gevonden, zodat je het iets langer kunt "uitzingen" met je geld.
geniet van al het moois dat te vinden is in en rond Sydney.

Germa

Super Joep dat je nu een baantje hebt gevonden. gr. Germa

Bob

AWESOOOOOOOOOME!!! FUCK Y'ALL, JOEPIE IS BACK IN THE GAME BABY!!!

Miriam

Hoi Joep, fijn dat je werk hebt gevonden! Geloof je graag dat het wennen is als je "weer" moet werken om verder te kunnen reizen.. Maar des te meer weer genieten als je je reis weer kunt vervolgen toch!? Wens je alle goeds toe!
Lieve groet
Miriam

Merel

Yo bratha! Goed te lezen van je baan. Have fun, ik ben bijna klaar met de studie wou ik je ff laten weten.... Xx

Mimy

Proficiat Joep met het baantje. "a biisl Knete brauch ma schô he? Geniet ervan, geld moet rollen. Liefs uit Trins, Mimy.

Erick

Iedereen de rambam! Je hebt een job!
Gewoon doorgaan met genieten en ervaren!
De essentie van het leven krijg je gratis, maar dingen die het leven extra kunnen kleuren, daar moet je meestal voor betalen. Heel goed van je. Zo zie je maar: netwerken onvermijdelijk. Je hebt je kop in ieder geval mee! Je wordt herinnerd. Hahaaa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!