Het grote Kiwi avontuur

wandelen bij Colah/Kuring-Gai

Na twee weken werk te lopen zoeken was het eens tijd om een beetje van de natuur te gaan genieten. Grote steden zijn gewoon niet zo mijn ding en eigenlijk had ik al veel eerder de stad moeten verlaten. Een trail nog.

Enfin, de hike. Ik ben met de trein naar de Colah mountains gegaan, een prachtige streek ongeveer een uurtje buiten Sydney. Een prachtige streek en helemaal verlaten! Wat was ik blij dat ik even de stad uit was! Misschien hebben jullie het wel op het nieuws gezien, maar het weer was nogal slecht hier. Dus op deze mooie zonnige dag heb ik heerlijk gewandeld, mijn boterhammetje op een rots gegeten met prachtig uitzicht en langs kalme wateren weer helemaal tot rust gekomen. Er was hier en daar nog wat stormschade en wat paden waar ik door de takken van bomen moest klimmen die omgevallen waren. Ik raakte hierdoor een beetje van het pad af. Gelukkig kon ik nog net voor het donker mijn treinstation vinden om terug te keren naar mijn hostel in Sydney.

Morgen (zaterdag) de trail voor een kledingzaak. Een outlet store met Amerikaanse merken. Ik heb mazzel met deze trail gehad. Ik heb het namelijk gekregen doordat ik altijd mijn koffie bij dezelfde zaak haal en de eigenaar me zo zielig vond omdat ik maar geen werk kon vinden (elke keer dat ik binnen kwam vroeg hij of ik al iets had gevonden. Elke keer hetzelfde antwoord: “nee”). De eigenaar had nog een winkel waar hij personeel zocht. Vandaar de trial.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!