Het grote Kiwi avontuur

Bondi

Vandaag ben ik even bij het beroemde Bondi Beach geweest. Ook bekend van de show “Bondi Rescue”. Ik moest weg uit de binnenstad, al dat gestress voor die banen.

Dit strand is een surf mekka voor de mensen hier uit de omgeving. En hier heb ik weer tot rust kunnen komen. Een wandeling gedaan en natuurlijk wat foto’s gemaakt.

Morgen begin ik vroeg in de ochtend met mijn RSA cursus, die je dus nodig hebt om in een restaurant te mogen werken. Met die RSA kan ik dan gaan kijken of ik een trial mag doen in het restaurant van het Sydney Opera House. Het is een “maybe”, maar altijd nog beter dan niks. Gaat dat niet werken dan verhuis ik naar een werkhostel in Cronulla voor een aantal dagen. Ik heb me laten verlaten vertellen dat hier regelmatig werknemers langskomen die mensen zoeken. Hopelijk kan ik hier even wat bijverdienen. Mocht ik hier naar een aantal dagen niks kunnen vinden, dan vlieg ik naar Perth waarschijnlijk. Hier zouden het makkelijker moeten zijn om werk te kunnen vinden. Dus mensen; vingers kruisen aub!

Zie kopje foto's voor enkele foto's van Bondi

Groetjes,

Joep

Reacties

Reacties

Bob

Hey Joep, vet man, Bondi beach! Super cool dat je daar bent geweest!

Ik vind dat je goed bezig bent qua plannen om in Australië te kunnen blijven! Ik heb er vertrouwen in. Zou stiekem ook wel erg tof zijn om in de Opera house te mogen werken zeg! Zou vast ook wel een high end restaurant zijn wat er bij zit, echt iets voor jou ;-).

Zoals ik zei in mijn vorige post: Ik help je hopen jongen. Succes en hou ons op de hoogte

mama

Leuk die 3 foto's van het strand. Ik wist niet dat je al zo goed kon surfen.LOL.
houd vol, mijn zoon en zorg dat je alle highlights van Australië te zien krijgt.
liefs van mij.

Joep

@Bob,
Leuk dat je weer meeleest! Ik vind het altijd erg fijn om reacties te lezen! Dankjewel.

Merel

Mis je bro xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!