Het grote Kiwi avontuur

Werk zoeken

Even een kleine update.

Ik probeer werk te vinden in een restaurant of Cafe om mijn reis te kunnen bekostigen in Australie. Het land is namelijk ontzettend duur. Ik ga van deur tot deur met mijn CV, maar krijg vaak te horen dat dit het verkeerde seizoen is of dat ze alleen permenant residents willen hebben. Het werkt behoorlijk ontmoedigend. Na een week solliciteren via internet en dus van deur tot deur heb ik nog niks. Ik ga maar eens een cursus barista doen om mijn kansen te vergroten, maar dat kost ook weer 220 dollar...

Afgelopen dagen waren best zwaar. Ik heb de afscheidsceremonie van mijn Omavia internet kunnen kijken. Mooi dat dat kan tegenwoordig, maar op dat soort moment voel je ook heel erg alleen. Zo aan de andere kant van de wereld.

Om heel eerlijk te zijn is dit even een dipje in mijn, tot nu toe, geweldige reis in dit deel van de wereld. In Thailand kon de pret niet op, in NZ heb ik lol gehad met oude vrienden en nu is het even terug naar de realiteit. Kin omhoog, glimlach op de smoel en door gaan! Nog even doorzetten want als ik nu niet doorzet zou het een vroeg einde betekenen van mijn reis! (En dat zou jammer zijn)

Cheers

Joep

ps, Als iemand toevallig werk weet in Sydney, let me know! ;-)

Reacties

Reacties

Bob

Gecondoleerd Joep. Idd fijn dat je de ceremonie hebt kunnen zien, maar ik kan me voorstellen dat het nog steeds erg moeilijk is. Sterkte jongen.

Voor wat betreft je reis: ik hoop dat je snel wat kunt vinden! Ook je laatste avonturen waren weer interessant, en Australië heeft nog zo veel meer te bieden. Idd niet opgeven, je bent er nu dus doe wat je kan om deze kans te pakken! MaarSucces, en ik help je hopen!

Marsha

Hi Joep,

Sneu van je oma en dat je zover weg was toen ze overleedt. Nogmaals mijn condoleances voor jou en je familie.

Wat het werk zoeken betreft. Dat is inderdaad wel lastig en ik begrijp dat je in een dipje zit. Maar het is vallen en opstaan. Je komt er wel weer bovenop! ;) Zonder de lows kun je de highs ook niet volop waarderen, die horen er nu eenmaal bij helaas.

Succes met de job hunt! Je vindt binnenkort vast wel wat. Stuur je positieve energie.

Knuffels!
Mars

Erick

He Joepje,

Door omstandigheden even "weggeweest" van volgen. Ben ook bijgepraat door Sander. Ik wens je heel veel geluk met het vinden van een passende job. Gaat lukken!
Ik drink op jou en op het Leven op deze Koningsdag!

Lieve groet, Erick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!