Het grote Kiwi avontuur

Live vanuit Bangkok!

Blog 01 - 17 januari 2015

De meeste van jullie zijn al op de hoogte, maar ik heb er voor gekozen om er weer eventjes tussenuit te piepen. Vandaag rapporteer ik vanuit Bangkok! Lekker warm met ongeveer 25 graden en heel zonnig.

Mijn vlucht verliep echt heel voorspoedig en ook paspoortcontrole en bagage terugkrijgen viel allemaal mee. Op het vliegveld gelijk al mijn eerste 'beste vriendin voor een dag' ontmoet toen we allebei probeerden een treinticket te bemachtigen de stad in. We moesten toevallig dezelfde kant op. Navigeren valt mee trouwens voor zo'n grote stad als Bangkok. Ik was vrij snel bij het hostel dat ik uit had gezocht in de lonely planet. Helaas hadden ze geen kamer van 10 personen meer vrij. Wel nog de duurdere (wel 1,5€ duurder) 4 persoons kamer. Even douchen was erg fijn. Dan voel je je weer mens.

Bangkok is druk. Als je dacht dat Amerika erg was met een fastfoodketen op elke hoek, Hier is het extreem. Op de stoep kun je soms bijna niet lopen omdat alles vergeven is van de kleine kraampjes. Er zit niet echt iets van organisatie achter. In het verkeer trouwens ook niet... Grote steden zijn niet helemaal mijn ding, ik vertrek daarom morgen weer uit deze stad.

Strakjes naar het paleis van Bangkok en treintickets boeken naar de volgende bestemming alweer!

(foto's volgen)




Reacties

Reacties

Merel

Fijn om te lezen dat je heelhuids over bent! Xx je zus

Bob

Joep! Tof dat je weer bent gaan reizen, en ook dat je dit medium weer op pakt om iedereen op de hoogte te houden! Wat voelt deze site weer vertrouwd aan zeg... Ik droom zo weer weg naar onze afstudeer periode! Wel nog ff je titel aanpassen! Of hebben ze in Thailand ook kiwi's? :-P

Anyway, cool dat je nu in het verre Azië zit. Ik krijg nog altijd een mailtje als er iets nieuws op je blog staat (kwam ik net achter). Leuk om je te kunnen volgen daaro.

Veel plezier! Ik hou je in de gaten!

Germa

Joep ik wens je een hele mooie reis toe
Fijn dat je reis goed is verlopen.
Kreeg gisteren het berichtje dat je al op reis bent.
Ik ga je volgen en ben benieuwd naar de eerste foto's. groetjes G.

Mimy

Hallo Joep , fantastisch dat je weer onderweg bent. We wensen je een goede reis met veel avonturen. Groetjes vanuit Oostenrijk.

Miriam

Lieve Joep, ook ik wens je een super mooie tijd toe, waar je ook ook komt????????! Geniet ervan!

Lieve groet Miriam

Erick

Hoi Joep,

Via de hectiek van Bangkok; vaak toch de zogeheten poort naar het Verre Oosten en verder, vangt dus je reisavontuur aan...
Beer en ik wensen je een prachtige ervaring toe!

Hier geldt ook: Experience Is The Best Teacher!

Take care & Enjoy!

Lieve groet,

Erick

Sanne

Leuk om op de hoogte te blijven! Ben heel benieuwd naar de komende verhalen en avonturen. Stiekem jaloers :)

Groetjes

joep

Thanks iedereen voor de reacties! Leuk om te lezen dat er weer een aantal mensen mijn blog gaan volgen. Foto's gaat mss wat moeilijker dan ik had gedacht. Er is wel wifi vaak voor de mobiel, maar niet altijd een PC waar ik mijn SD kaartje in kan doen. Is het er wel, dan is het internet traag!
Even geduld ;-)

Marton

Leuk te lezen over je avonturen !! Groet en enjoy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!