Het grote Kiwi avontuur

Zomaar een Zaterdag

Jaha, alweer een verhaal (het moet niet gekker worden!).

Dit keer vanuit Governars Bay! (alweer). Zoals sommigen misschien nog kunnen herrineren ben ik hier geweest op de zondag voor de aardbeving. Dit keer was het geen relaxte autorit rond op de prachtige wegen, maar een heuse wandeling over de heuvels samen met Maell en Lucie!

Het was niet echt pittig, maar een heerlijke wandeling met een uitzicht over prachtige landschappen. Het bracht ook wat goede herinneringen terug van de ene geweldige zondag.

Eventjes ergens gezeten om te genieten van het uitzicht

En als je dan toch in de buurt bent, moet je stoppen bij shechocolat.

Daar een geweldige brownie en warme chocomelk gehad. Maell vroeg me of het lekker was.

Het was in fact zo lekker dat ik geen zin had om te antwoorden omdat ik zo aan het genieten was van de smaken en textuur. hmmmm. Ik had een complete chocolade overdosis, met waarschijnlijk een cocao hang-over morgen

Laughing
.

Reacties

Reacties

maria

OOOOOh, wat ziet dat er lekker uit. Jij ziet er ook goed uit, Joep. Ik alleen dat je niet echt een coca(o) hang-over hebt. Fijn dat je zo genoten hebt. Wie zijn eigenlijk die meisjes?
Liefs mama.

pap

Wat is dat rode spul? Geen cacao/chocomelk, lijkt me. Iets voor bij de brownies? Maak je die ook eens, wanneer je terug bent?

Mimy

Lijkt me wel eeeeerg zoet, dat rode grutje. Trouwens zo'n Bubbelbad ( van het vorige bericht) past ook wel in onze tuin. Overigens, Joep, hoeft jouw moeder niet alles te weten. Ha, ha. Geniet van het weekend. Groetjes uit Trins. Brrrrrrrr.

Sanne

Neem je die chocolatedrugs ook mee hier naar toe? :D

Germa

Ziet er op de foto erg lekker uit. Kun je niet het recept krijgen van dat chocolade taartje.e had ook wel wat lekkers verdient na dat wroeten in die mest. groetjes uit hengelo

Marsha

Nice hoor Joep. Was inderdaad een geweldige zondag die twee dagen voor de aardbeving. En een stop bij She Chocolat is zeker een must! Leuk hoor :)

merel

hubahuba

john

he kerel het is fijn te horen dat het je goed af gaat. je maakt volgens mij hier alle vrouwen gek met al die chocola daar kom je hier nog mee aan het werk.
heb je trouwens je pooster al klaar en zouden we die mogen zien wat je gemaakt hebt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!