Het grote Kiwi avontuur

Ditjes en Datjes

Ditjes en Datjes

In de afgelopen weken geen 'grote' avonturen meer meegemaakt, maar wel zat kleinere dingen die me bezig hebben gehouden.
Zo ben ik samen met collega's uitgeweest naar een pub genaamd de fox en ferret.

(Meisje rechts op de foto is overigens vrouw van een collega)

Heel erg gezellig en ook leuk om de collega's is een keer niet met labjas zien rond te lopen! De pub was razend druk en dat had waarschijnlijk te maken met de belangrijkste rugby wedstrijd van de afgelopen tijd: New Zealand tegen Australie. Zeg maar een soort Duitsland vs Nederland iets.
Sfeer was helemaal top, weer lekker onder de mensen en weg uit het saaie Lincoln. Die nacht hadden we gecrasht in ons oude huis, waar we nog steeds welkom zijn.

De volgende dag ben ik met de John (de voormalige huisbaas) mee geweest om om dingen uit te zoeken om het huis op te knappen. En daarna hadden we een feestje in ons oude, geweldige en prachtige huis. Echt weer als vanouds.

Een van de huisgenoten werkte zoals gewoonlijk laat en kwam weer met wijn aanzetten van werk (manager bij restaurant). Onze brit en aussie zaten weer lekker op elkaars lip en de rest was pretty much ook weer aanwezig. Alleen onze Franse, Braziliaanse en Koreaanse huisgenootjes zijn niet meer in Chch en moesten we dus missen.
Lucie en Maelle (mijn nieuwe flatmates) waren er wel bij. Weer een gezellig volle keuken. En toen was het alweer Maandag...

Op het lab hebben we het allebei razend druk. We hebben de baas gevraagd of we een dag in de week konden krijgen voor het verslag. Anders zijn onze dagen zo vol gepland met experimenten dat het er niet van komt. Hij was eigenlijk verbaast dat we er niet eerder om hadden gevraagd.

Ook ben ik een ander weekend met mijn nieuwe huisgenoten uit eten geweest, naar de film en wezen stappen.

De weinige clubs moeten helaas al om 1 uur sluiten omdat ze in residentiële wijken liggen (de rest, in het centrum, ligt plat...). Afgelopen zondag naar Birdling's Flats geweest. Staat bekend om de vele ronde stenen die er liggen (schijnt, zelf nog nooit van gehoord...)

Maandag voor de tweede keer wezen klimmen indoor en gisteren verjaardag van Marsha.

En dan nog verslag schrijven tussendoor en een blog bijhouden!... Is niet makkelijk, afstuderen in het buitenland!

Reacties

Reacties

Bob

Nou vertel mij wat Joep! Ik weet precies hoe het is haha. Druk druk druk.. dat van die dag vrij is wel een goed idee, alleen denk ik niet dat ze er in het lab zo blij mee zijn... Ze zijn erg fanatiek en van 9 tot 7-8u werken vinden we al normaal. Maar goed, we gaan ons best doen, en we komen er alle 4 wel doorheen! We moeten niet vergeten te genieten, hebben we ook verdiend.
We spreken elkaar snel weer!
Groetjes uit LA!

maria

Ha Joep, leuk dat je weer eens wat schrijft. Kreeg net van Sanne een foto ( nog voor moederdag) van jou, op het moment dat jij uit het vliegtuig springt. Hij krijgt een ereplaatsje op mijn bureau.
veel liefs mama.

Kimmie

Heey joepie,
Lekker aant genieten zie ik. En wat fijn dat je een dag vrij hebt gekregen voor het verslag. Wordt bij mij ook nog een strijd om dat op tijd af te krijgen. Heb eigenlijk helemaal geen dag meer over om er aan te werken. Begin wel beetje in paniek te raken nu. haha. Mja, alles komt goed. Ik weet dat ik genoeg heb gedaan en dat we het allemaal heus wel zullen halen.

geniet nog lekker daar
kus kus

Merel

Hai Joep,

Je foto staat gaaf op mama's bureau, mijn stoere broertje!
Mooie foto's trouwens ook in dit verhaaltje weer, je wordt steeds knapper!
Nou ik hoop dat je weer snel wat schrijft, want dit duurde te lang hoor!!

XX Je zus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!