Het grote Kiwi avontuur

Het einde van een geweldige week...

Ik ben erg blij dat we de kans hebben gekregen om naar Queenstown te gaan. De aardbeving is natuurlijk een vreselijk gebeurtenis, maar zoals in zoveel vreselijke gebeurtenissen, er is altijd wel een 'silver lining'. Zonder de aardbeving hadden we nooit de geweldige mensen ontmoet die ons onder hun hoede hadden genomen. Vrienden voor het leven, die anders vage collega's waren gebleven. En anderen hadden we dan helemaal niet ontmoet. Ik ben dan ook Carolyn en Darren erg dankbaar. Zij hebben ons de eerste paar dagen in Christchurch opgevangen. En ik mag natuurlijk Haylee en Dan niet vergeten. De enige connectie die we hadden, was een ver familielid. Ons huisgenoot. Toch hebben zij ons in hun huis verwelkomt in Queenstown.

Ik heb natuurlijk wat geweldige dingen gedaan, zoals de skydive en het bungy-jumpen. Pas nu, op de weg terug, besef ik pas dat ik ook gewoon er even tussen uit moest. Deze 'vakantie' was ook genieten van de omgeving en van de gesprekken met de huisgenoten en onze nieuwe vrienden.

De heerlijke stiltes, de prachtige sterrenhemel, de geweldige mensen en de vermoeiende klim richting een van de heuvels hier (wat we in Nederland al gauw een berg noemen noemen).
Gelachen, gedronken, genieten, maar ook gehuild. Al met al een week om nooit meer te vergeten!

Reacties

Reacties

Bob

Joepie!

Wat fijn om te horen dat je zo'n goeie week achter de rug hebt. En dat je zulke fijne mensen om je heen hebt gehad. Maar niet ons vergeten he!! Homies 4 life.

Ik heb ook je verhaal gelezen over de skydive, en de video gezien. Wat een supergave ervaring zeg... het ziet er echt heel mooi uit. Ook de plek waar je skydived. Prachtige omgeving. En voor het eerst sinds tijden je stem weer gehoord haha!

Super om weer wat van je gehoord te hebben enzo. Hopelijk spreek ik je snel weer op msn/skype.

Groetjes!

je zus

dag schatje,
fijn om van je gave dingen te lezen, ben wel jaloers hoor! hoop je gauw weer te spreken, vond t zo jammer dat ik je net heb gemist aan de telefoon. ik was de hele dag thuis, loop evennaar de auto en otto en ik kon binnen en jij staat op mn voicemail...

Marsha

Hey maatje,

Ik had het niet mooier kunnen verwoorden Joep. Het was een onvergetelijke week! X Mars

Tante Annie

Joep hartelijk bedankt voor de mooie kaart. Ik heb net de vidio's bekeken bij Germa .Ik doe je dat niet na.
Het was leuk om je gisteren ook even te horen. Gr. tante Annie

dr RZQ

Mooi dat je dit beseft, Joep. Je zult dit idd nooit meer vergeten!

Joep

Hartelijk dank voor alle reacties. Blijft allemaal erg leuk om te lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!