Het grote Kiwi avontuur

Skydive!

Na 4 pogingen is het dan eindelijk nog zo ver gekomen: De skydive!

Met een busje naar het privevliegveld gebracht van Nzone. Daar al vrijsnel in een pak geholpen en in een harnas gestoken.

We zaten met een stuk of 12 personen in het vliegtuig. Marsha en ik deden de 15.000ft sprong en dat betekende dat er wat andere mensen al daarvoor eruit sprongen op 12.000ft.

Dan was het zover. Mijn tandemmaster en ik schoven richting de deur. zaten eventjes op de rand terwijl we lachen richting de camera man (die al buiten aan het vliegtuig hing) en daar gingen we!

De volgende seconden hang je even op de kop voordat de 'drone-parachute' wordt los gelaten. Deze parachut houdt je stabiel en zorgt er ook voor dat de grote parachute openklopt.

Je gaat valt ongeveer 60 seconden met 200kph richting de aarde. Dit is zo snel dat het moeilijk is om gewoon te blijven ademhalen.

Na de ~60 seconden wordt de parachute opengetrokken en kan je op je gemak genieten van de geweldige omgeving!

Na een kundige landing van de instructeur, nog even poseren met je instructeur.

en dan was het dan alweer...

Voor de video zie hier

maria en frank

we hebben samen naar je video gekeken. Dat is pas genieten!!! Wat heb je in die ene week GELEEFD.
Iets om altijd op te teren. Voor de komende week veel succes met je werk in het lab.
Veel liefs van papa en mama.

edgrob

Wat een prachtige ervaring voor jou.Geniet ervan.
Groetjes Ed en Gon Grob

je zus