Het grote Kiwi avontuur

Van onderen!

Helaas, geen skydive en bungeejump op een dag. Door harde windstoten werd de skydive uitgesteld tot de volgende dag. Gelukkig ging de bungeejump nog wel door. Ach, je kunt ook niet alles hebben he.

Het Nevis bungy platform is een van de hoogste ter wereld en de hoogste in New Zealand. Het platform hangt een 134m in de lucht. Hoewel de sprong zelf geen 134 meter is, denk je echt niet aan de 10-30 meter die je niet maakt...

Het platform zelf hangt midden in een kloof aan een paar kabels....

(foto niet door mij gemaakt)

Wanneer je aangekomen bent in het overdekte platform wordt je eerst in een paar enkelbraces gestoken (harnas kreeg je al uit de bus) en moest je wachten. En dat kon op een glazenbank, waardoor je recht naar beneden kon kijken.

Daarna moest je in een stoel plaatsnemen waar je aan het bungy-cord werd vastgemaakt.

Dan is het zover, heel voorzichtig schuifel je naar de rand....

..... en VAN ONDEREN!!!!!

De hele gebeurtenis is eigenlijk zo voorbij. Daarna was ik ook weer vrij snel kalm. De adrenaline rush was nooit echt geland. helaas.

mensen die de foto's niet geloven, er zijn ook bewegende beelden! zie hier!

Verder ga ik het Skydiven morgen nog is proberen, samen met Marsha. Hopelijk zit het weer dan wel mee!

groet

Reacties

Reacties

lisette

wat gaaaaaaaaaaaaaf!

maria

Wow, dat MIJN zoon dit doet, terwijl een achtbaan die over de kop gaat niet bespreekbaar is.
Je leeft je leven maar 1 keer, en zo te zien doe jij dat vol overgave.
Ik benijd je.
Kus mama.

Sanne

Awow.

R.E.S.P.E.C.T.

Lora

OMG!! Wat eng!! Jij bent knettergek, hahaha.
x

Germa

Wow .wat een hoogte is dat waar je van afspringt.
Ik denk voor jou een superervaring, maar om naar te kijken best wel wat eng. groetjes G.

Mimy

Super. Volgende keer bij ons van de Europa Brücke.

frank

DAT heeft 'ie dus NIET van mij!!!

Bob

Super gaaf Joep! Jij durft wel, eerst een aardbeving overleven. Alsof dat nog niet genoeg is moet je het lot nog even tarten door een bungeejump, en dan ook nog een skydive morgen!
En dat terwijl je bij de Goliath in Walibi zegt ''Ik pas wel op de tassen'' hahahaha.

Helemaal te gek jong, geniet ervan ook morgen!

Groetjes Bob

Kim

Bungee jumpen owned. Echt super Joepie. Je bent mijn held. :D Alles uit het leven halen he. Je weet :D kus

jezus

volgende keer samen??? koewl hoor!!!!

je zus

dit keer met spatie :D

je zus

oja en een keertje achtbaan doen dan?? vragen we john ook mee hahahahahaaa

dr RZQ

You only live once!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!