Het grote Kiwi avontuur

De warme mensen in Queenstown

Dit vond ik toch ook wel even aandacht verdienen.

Haylee had haar vrienden gevraagd of ze nog eten over hadden. De dag erna hebben we eigenlijk alleen maar zakken met eten aangenomen. Brood, aardappelen en zelfs hele schotels met lasagna, stoofpotten en fruitcakes. Zo hoefden we zelf geen geld te spenderen aan eten, volgens Haylee.

Ook de mensen verder hier in Queenstown zijn erg aardig, ze hebben we diverse random mensen gesproken bij de busstop. Het ging natuurlijk vooral over de aardbeving, maar gelukkig niet alleen maar.

Verder hebben we vandaag, samen met huisgenoten en diens vrienden,

een wandeling omhoog gemaakt richting een uizichtspunt met fantischtise uitzichtspunt op Queenstown zelf.

Vervolgens hebben 'luge ride' gedaan (summer rodelbaan)

Verder nog wat aan sightseeing gedaan in Queenstown. Er zijn altijd wel wat parachutes te bezichtigen.

En verder gaan Marsha en ik binnenkort skydiven (gaan we maandag regelen) en ook binnenkort naar een auto kijken ('90 Subura Legacy).

Voorlopig nog genoeg afleiding!

voor alle foto's (en groter formaat) zie hier

Reacties

Reacties

Anne

Hallo lieve mensen.

Hihi eerste berichtje in de ochtend dat ik in mijn inbox had, dus meteen gelezen.
Vind het erg fijn te weten dat jullie daar nu goed zitten en dat men zo ongelofelijk gastvrij en vriendelijk is.
Wat gaaf zeg dat jullie gaan skydiven! :D
Mag ik mee? :P Ik boek wel een ticket haha.

Heel veel plezier toch alvast de komende dagen!

Liefs,
Anne

Germa

Heb net je verhaal gelezen en de mooie foto's bekeken samen met m'n ma.
Je moet van haar de hartelijke groeten hebben .
Wat fijn dat de mensen daar zo lief en vrijgevig zijn voor jullie.
We wensen je daar fijne en ontspannende dagen toe.
groetjes tante Annie en Germa

pap

Da's een mooie wagen - een Legacy. Wanneer gaan jullie sky diven?
Wat een schitterende omgeving, trouwens! Lijkt op niks, dat ik ken! Echt een andere wereld.

Remco

Hoi Joep, leuk om een blog bij te houden. Dat zijn wel heel veel nieuwe levenservaringen die je nooit meer vergeet en dat in een paar weken tijd.
Als je de subaru een automaat is met 4wd moet je kijken of hij bij volledig ingestuurd normaal kruipt/rolt als hij gaat stoten of de motor slaat af dan is er een kans dat het midden differentieel stuk is en of de automaat. Ik rij al 10 jaar subaru en zijn afgezien van een paar kleine dingetjes onverwoestbaar zeker die van 1990 tot 1998. Succes en groetjes aan Marsh

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!