Het grote Kiwi avontuur

roadtrip lyttleton

Hoihoi,

Dit verhaal is na de aardbeving geschreven, maar ik wou het toch nog even online zetten. Het was een super leuk weekend en dat wil ik absoluut niet vergeten.

Na en hele drukke werkweek hadden we samen met de andere huisgenoten besloten om vrijdag avond even lekker te gaan stappen. Het was wederom erg gezellig en foto's zullen vast en zeker nog komen. De zaterdag was lekker lui en zondag hebben we een kleine roadtrip gedaan.

En wel naar lyttleton. Een heel leuk klein havenstadje

We hebben hier even rondgesnuffelt en snel verder gereden langs beeldschone kustweggetjes.

uiteindelijk gestop bij een restaurant in Governars bay. Het was helemaal perfect: leuke mensen, een geweldig uitzicht, heerlijk temperatuurtje en ongelooflijk lekker eten!

Hierna verder gereden richting de heuvels. waar we ook een mooie uitkijk hadden op Christchurch zelf.

Hey Joep!

Dat klinkt gaaf allemaal! Dit mocht je ons zeker niet onthouden, wat een supermooie foto's! Ziet er helemaal totaal Nieuw Zeelands uit. Schitterend dus.

Hopelijk krijgen we ook snel te horen wat je nu doet enzo en hoe het nu gaat! Ik wil het weten!!!

Groetjes je nieuwschierige kameraad,

Bob

Oh en trouwens, wie heeft er gereden? Heb je die auto nog gekocht? :D

pap

Benieuwd wat er hier nog van overeind staat - het epicentrum lag hier recht onder...
Hier ziet het er allemaal uit, alsof jullie het grootste plezier hebben! Hopelijk snel weer.