Het grote Kiwi avontuur

aardbeving, de dag erna

Het is nu de ochtend, dag na de aardbeving.

we hebben na de aardbeving eerst maar is wat belangrijke dingen geregeld. drinkwater, onderdak en al het eten wat we konden redden. om te koken hebben we een kampvuurtje gemaakt in de tuin, omdat er geen electriciteit is. Gelukkig hebben we een paar ontzettende leuke huisgenoten en we hebben samen gekookt en hebben ook samen overnacht bij een collega in de woonkamer.

het is heel vreemd, net een oorlogszone. Wat een gewaarwording dat je nu opeens moet denken aan basale dingen zoals water, voedsel, onderdak en een plek om je behoeftes te doen.

We hebben nog steeds geen stroom of water en we zullen moeten kijken wat we de eerstkomende dagen gaan doen. ik denk dat het bij kamperen blijft.

ik hoop dat ik zo de stad even inkan, maar de verhalen zijn niet goed.

ik heb een paar foto's kunnen maken, maar kost te veel batterij om ze op deze website te zetten. dus ze staan hier ipv

werkzaamheden liggen dus eventjes stil...

trouwens, we hebben een supergezellig weekend gehad met een leuk tripje. daar meer over wanneer er weer stroom is. ik bewaar de batterij zoveel mogelijk.

groetjes

Reacties

Reacties

Merel

O lief! Mijn superkampeersurvivalbroer!

maria

dacht trouwens dat je zo'n hekel aan kamperen had!!!!
mama.

Mimy

Ik wist wel dat je kamperen leuk vond. Alleen ist het geen Terschelling. Veel sterkte, Mimy.

Annemarie

Gelukkig valt t kamperen mee hihi. Lijkt me inderdaad heel raar om ineens aan al die dingen te moeten denken als 'voedsel en water enzo' terwijl we dat altijd gewend zijn 'gewoon te hebben'.
Hoop toch dat er gauw weer ergens stroom is te vinden, en dat het water terug komt.
Goed op jullie zelf passen he!

Liefs,
Anne

merel

hahaha,mijn familie heeft humor, ook nu

Linda

Hey hey!

Wat heftig he, zo'n aardbeving mee maken of niet!? Kim schreef er over in haar verhaal, dus ik dacht ff checken! Hopelijk komt alles snel goed op orde daar!

Succes er mee :)!

Pim

Hey Joep

Hoe is het daar op dit moment?
Nog steeds aan het kamperen?

Veel succes en ik blijf het via hier volgen.

Groeten Pim

ineke

ha Joep,wat een toestand zeg, ik hoop dat jullie je een beetje redden daar en proberen het beste ervan te maken ondanks alle ellende. Wens jullie alle goeds toe .
Gr. Ineke Booij(moeder van Pim)

maria

Hoi, jammer dat je op dit moment geen internet hebt, zodat je je blog niet bij kunt werken.
Geniet maar van de prachtige omgeving van Queenstown, voordat je weer richting Christchurch moet.
Veel liefs van mama.

Sanne

Hoi brothaa,

ik heb je Spore spelletje geleend (die uitbreiding) als je het niet erg vindt. Wat een super leuk lieflijk spel zeg! Maar het spijt me daarvoor ben ik wel op je kamer geweest.

Iedereen belt ons hier plat, pff. Vanochtend belde de krant op, ze wilden over je schrijven (nog meer). Je stond namelijk ook al eerder in de krant, met stukken en foto's van je blog. En oma wil natuurlijk ook niks missen, dus ik en mama racen dagelijks heen en weer met kranten en geprinte mailtjes en blogs van je. Ook wel spannend, dat een bekende van ons zoiets meegemaakt heeft. Nou, we horen van je! Veel plezier in Queenstown en tot horens xxx

Kim

JOEEEEEP, je staat in de krant, hahaha, Inge smste vanuit Nederland, dat ze wat over jou had zien staan. Toch nog een beetje iets cools naast al die ellende.
Hang in there.
Kus

Bob

Joepie! Ik heb het ook gehoord van je krantenbericht. Dat is dan toch wel weer gaaf he. Hopelijk beurt je dat een beetje op!

Laat snel weer wat horen mie jong, ik ben benieuwd hoe het inmiddels gaat daar.

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!