Het grote Kiwi avontuur

mega naschok

We hebben zojuis een mega naschok gehad, 6.3 op schaal van richter. Met ons is alles goed, maar de stad is in puin. er staat veel in brand en er zijn berichten van een hoop doden. Onze kamers liggen ook in puin.

De aardbeving had een grotere impact dan die van September vorig jaar, omdat hij minder diep in de grond was en dichter bij Christchurch.

Op moment van schrijven zit ik buiten onder een zijl. ik heb een usb-dongle modem en kan daarom nog op internet, zodat ik het thuisfront even kan laten weten dat alles goed is.

Tijdens de aardbeving zaten we in het lab in Lincoln. Daar was bijna geen schade, maar er kwamen al snel berichten door dat het goed mis was in de stad. Er is geen water of electriciteit. hopelijk komt alles snel weer goed, het is op dit moment nog even afwachten.

Ik heb een paar foto's gemaakt en die zullen nog online komen.

Reacties

Reacties

Bob

Jezus Joep... Wat erg. Laat alsjeblief snel horen hoe en wat daar. Mail me anders persoonlijk als je geen tijd hebt voor de blog. Ik schik hier ontzettend van!

Ik hoop snel weer wat te horen.

Groeten Bob

Kim

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. En dat jullie huisje ook nog overeind staat. Gelukkig waren jullie niet thuis op het moment dat het gebeurde.
Laat ons snel weten hoe het gaat. We hebben je nog geprobeerd te bellen, maar je hebt je telefoon niet aan denk ik.
Sterkte
kus

frank

Same here; geprobeert je te bellen, na het belletje van Laurens.

merel

Hey broertje. Ik ben blij dat jullie twee in orde zijn. Ik hoop dat dat ook geldt voor je huisgenoten. Als je iets nodig hebt, geld kleren mij, laat maar weten, dan komt het eraan! X van je zus

Ruben

Hey Joep, Gelukkig is er met jullie niks aan de hand dat is het belangrijkste. Succes en jammer dat dit nou net moet gebeuren in dit halve jaar dat jij daar bent.

Hopelijk zijn alle bekenden die je daar hebt ook in orde.

sterkte

maria

hoi Joep,
gelukkig jullie zijn o.k. Mail als je iets nodig hebt. Veel belangstellende telefoontjes binnengekregen. Iedereen is met jullie begaan. Veel liefs mama.

Caroline ter Horst

Hallo Joep, (en Marsha)

Wat zal je geschrokken zijn en nu maar kijken hoe het verder gaat. Moest meteen aan jullie denken toen ik het bericht op het nieuws hoorde. Fijn dat jullie niets is overkomen.
Leuk om je reisverslag te lezen, krijg je toch een beetje beeld van hoe het daar is.

succes,
Caroline ter Horst

Annemarie

Jeetje zeg, gelukkig is met jullie alles goed, maar dat is nou niet het begin dat je hoopt van zo'n half jaar in Nieuw-Zeeland.
Maak er maar wel het beste van, jullie beiden.
Ik denk aan jullie, en goed op jullie zelf passen he.
Laat dit maar de laatste keer zijn de komende tijd dat dit gebeurd vind ik zo!

Liefs, Anne

Mimy Franz, Felix,Marian en Albert

Hallo Joep, We hoorden net van de aardbeving in Crhistschurch en we zijn erg geschrokken. Gelukkig lezen we net dat met jullie alles goed is.
Het allerbeste vanuit Trins

Germa

Hoi Joep ,wat fijn om te lezen en van je ma te horen dat jullie twee ongedeerd zijn.
Ik hoop dat met de mede bewoners van je huis ook alles goed is.
We volgen je blog met veel belangstelling. groetjes Germa

Euredice

Hallo Joep en Marsha,
Goddank dat jullie veilig zijn. Ik schrok me een ongeluk toen ik het bericht hoorde, gelukkig waren jullie in het lab!!!! Hopelijk gebeurt dit niet nog eens tijdens jullie verblijf daar. In ieder geval sterkte nog

groetjes
Euredice

Eef

Hoi Joep,
Fijn te horen dat het met jullie goed gaat, hopelijk ook met je mede bewoners/vrienden. Dit zijn niet de ervaringen waar je op zit te wachten. Ik hoop dat nieuwe huisvesting gauw geregeld is en het leven daar weer snel een beetje op gang komt. Ben benieuwd naar de foto's.

Bea

Joep, tjonge tjonge wat schrikken !!!
Heel fijn om te horen dat jij en de anderen in orde zijn.
Ik hoop dat je de schrik een beetje te boven bent.
Wat een geluk dat jullie niet thuis waren.
Wens jullie heel veel sterkte en schrijf het maar lekker van je af, liefs Bea

paulien en johan [pa en ma kim]

Gelukkig dat alles goed met jullie gaat,we hoorden het vanmorgen op het nieuws en ben direct op jouw blog gaan kijken en gelukkig had je al geschreven dat het goed met jullie ging.Wat schrikken zeg!We hopen dat dit de laatste is geweest en dat jullie nog een erg mooie tijd hebben daar.

GroetjesJohan en Paulien

debby (zus van kim van Bob)

he Joep

wat schrikken zeg, gelukkig is met jullie alles goed.
Hopenlijk komen er niet meer bevingen
sterkte

groetjes Debby

john

Dag joep

Dat is even schrikken ik hoorde het vanochtend via de radio op m,n werk.
ik ben blij dat jullie niks mankeert. Hoe is het verder met jjullie huisgenootjes en de huisbaas? Ik hoop dat jullie gauw weer de draad op kunnen pakken en dat je daar je stage af kan maken. Veel succes, John

maria

fijn om te lezen dat jullie je goed redden. Hier enorm veel belangstelling van iedereen. Ook Saxion heeft direct contact opgenomen. Willen weten of jullie willen blijven.Veel liefs mama.

joep

we blijven. lab is ok dus we kunnen wel door. alleen werk ligt minstens een week stil. misschien dat we een weekje ergens anders gaan doorbrengen. er is op moment toch niks te doen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!